sobota 26. října 2013

pastelky na svém místě

Dřevo nabízí mnoho možností a pracovat s ním je radost.
Dnes jsem při podzimní procházce našla krásný kousek kmene. I přesto, že byl delší než bych potřebovala, vzala jsem jej pod rameno a zamířila domu.
Doma jsem vytáhla pilku, uřezala si kolik jsem potřebovala a pustila se do tvoření.

Potřebujeme
- dřevo cca 7 cm vysoké, průměr minimálně 6-7 cm
- vrtačku
- pastelky


Vyznačte si vzdálenost mezi otvory a opatrně vrtejte. Pokud by bylo dřevo přesušené, mohlo by začít praskat.


Pak už jen pořádně očistit, naskládat pastelky (fixy, péra apod - vždy zkontrolujte průměr vrtáku a psací potřeby jenž chcete do stojánku následně dávat).


U nás tento stojánek najde místo hned vedle stojánku na vizitky ... :)

Vaše Lucy - můj Facebook


7 komentářů:

  1. Výborný nápad:) vypadá to roztomile! Asi poprosím taťku :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé, moc se mi líbí. Dřevo je moje :).

    OdpovědětVymazat
  3. Asi ti čtu myšlenky :D Když jsem viděla ten špalík u tebe, tak jsem si říkala, jakej by z toho byl pěknej stojánek na tužky, kdyby se tam vyvrtaly dírky... a co ty neuděláš :) :D Parádní, jako vždycky :)
    Verča z Blueberry Pink

    OdpovědětVymazat
  4. super nápad!
    perko101.bogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jako fajn :D ale slečny, dámy, paní... prosím... při vrtání, upevněte ten kus dřeva jinak než jen rukou :) ideálně do svěráku :P
    Pro autorku: jelikož to čtou převážně ženy, asi bych uváděl i druh vrtáku - tedy do dřeva :P jako do ocele by to šlo samozřejmě taky, ale přeci jen... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.
Všechny je čtu... Vaše Lucy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...