čtvrtek 24. října 2013

A jako Angel aneb písmenko v hlavní roli

Vždy když vidím fotografii kde leží na poličce písmenko, přemýšlím kam bych si jej dala.
Poslední dobou jsem pomalu zdokonalovala pracovní koutek, polička sem, obraz tam...Použila jsem také korkovou nástěnku ale pořád mi tam něco chybělo. A tak jsem se rozhodla pro písmenko. A ejhle, skvělý nápad...

Potřebujeme
- polystyren 
- řezák
- washi pásky (široká nabídka např. ZDE)
- nákres písma a fix


postup
- obkreslíme písmeno
- následně řezákem vyřežeme 
- po celé délce polepíme Washi páskou
- upravíme a začistíme


Doporučuji pracovat na balkoně nebo rovnou venku, jinak budete mít zasněžený byt. :) 



Hotovo, je to práce na max 25 min ale radost Vám to bude dělat denně... 

Vaše Lucy - můj Facebook


3 komentáře:

  1. Vypadá to moc hezky, děkuju za inspiraci :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  2. A jako Anděl nezní dost cool? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zní to dost cool. :)
      Ale Angel je slovo jenž se týká osobně mé maličkosti a nese se s mou maličkostí už věčnost ...

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře.
Všechny je čtu... Vaše Lucy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...