pátek 18. října 2013

barevné rybičky / colorful fish

Nedávno jsem dostala pár dotazů ohledně dětí a tvorby. Rozhodla jsem se tedy pro první pravidelný krok - každý pátek bude věnován dětem a všemu okolo nich (samozřejmě v rámci tvoření)
Snad se nápady budou líbit.

Potřebujeme
- formu na led ( IKEA )
- sádra
- temperové nebo vodové barvy + štětec


Smícháme vodu, sádru a vyplníme silikonovou formu. Poté necháme pořádně vyschnout ( já počkala v klidu do druhého dne). Rybičky jdou skvěle vyjmout, takže jsou hned připraveny k malování.
Dítě tím 100% zabavíte...



Výhodu to má i tu, že pak stačí rybičku zabalit a dát jako dárek komukoliv...
Ty naše poputují babičce, dědovi a paní učitelce do školky.
Použila jsem klasický celofán, stuhu a kousky washi pásky.


Snad se Vašim dětem bude tenhle nápad líbit.

Poznatek z tvoření - pro lepší malování doporučuji píchnou při tuhnutí do rybičky špejli. Lépe se pak drží...

Vaše Lucy - můj Facebook



2 komentáře:

  1. Super nápad! Vánoce se blíží a já jsem zastánce originálních dárku vlastní rukou. Budeme s dcerkou tvořit
    Díky Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. a kdyby někdo chtěl rybičky s praktickým využitím, přidávám svoji trošku do mlýna: před ztuhnutím můžete na zadní část rybičky položit a lehce vmáčknout obyčejný černý kulatý magnet :) až bude rybička hotová, může se vesele prohánět třeba po ledničce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.
Všechny je čtu... Vaše Lucy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...