úterý 29. října 2013

ananasové květy / pineapple flowers

V dnešní době je mnoho způsobů jak ozdobit dort, koláč či muffiny. 
Já se teda rozhodla vyzkoušet ananasové květy, příprava není nijak náročná ale efekt je perfektní...



Nejde o nic složitého, potřebujete pouze ananas, pečící papír a troubu.

- ananas ořežeme
- nakrájíme na tenké plátky
- položíme na pečící papír a vložíme do vyhřáté trouby na 130 st.
(necháme péct 30 min, otočíme a pečeme dalších 20-30 minut)
- poté vložíme do formy na muffiny nebo menších misek a necháme vychladnout.


Já použila květy na ozdobení muffinu, natřela jsem je arašídovou nugetou a květy na ně položila. Musím říct, že to vypadá skvěle.
O tom, že na stole za 10 minut nic nebylo nemusím ani mluvit...


Tak směle do toho a krásné dílo je na světe...

Vaše Lucy - najdete mě i na Facebooku ZDE 


10 komentářů:

  1. Krásný nápada, jen nevím jak by na to zareagovala moje alergie na ananas :D

    OdpovědětVymazat
  2. Úúúžsné, opět, zase, jako vždy! Chtěla bych tě mít za maminku, takhle si nechat podstrojovat, mmm :) Verča z Blueberry Pink

    OdpovědětVymazat
  3. No, to vypadá parádně. :) budu muset vyzkoušet. Je to parádní ozdoba. Třeba bych to mohla zkusit na dort. :)

    OdpovědětVymazat
  4. V jednoduchosti je prostě krása :) senzační nápad!

    OdpovědětVymazat
  5. To je super nápad. Vyzkouším. Díky. Nika

    OdpovědětVymazat
  6. To je úžasný :) Moc pěkný nápad

    OdpovědětVymazat
  7. to vypada krasne :) jenze my nekupujem ananas :/ ale to nevadi vyzkousim to s necim jinym

    OdpovědětVymazat
  8. Je to super nápad, možná bych pár kvítků naskládala na sebe aby to udělalo něco jako růžičku. Jinak je to super moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.
Všechny je čtu... Vaše Lucy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...