pátek 11. října 2013

stojánek na vizitky, fotografie - stand ( business cards, photo )

Většinou najdeme v obchodech pouzdra na vizitky či krabičky do nichž vizitky dáváme. 
Co takhle si vyrobit jeden stojánek vlastnoručně doma? 
Nepotřebujete k tomu nic co by se nedalo sehnat, poté můžete dozdobit dle vlastní fantazie.

Potřebujeme 
- plátek dřeva, tzv. kuláč
- pilku na dřevo 
- vizitky či fotografii

Dále můžete pracovat s barvou, vypalováním do dřeva apod.




A předem odpovídám na otázku, proč není na koláči i kůra.
Šlo o velice přesušenou část a při pilování bohužel praskla.

Vaše Lucy - můj Facebook


6 komentářů:

  1. ahoj, jen jsem chtela dodat, neni to kolac, ale kulac...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já tomu od mala říkám koláč. Už jako malá jsem na něj malovala drobenku, marmeládu apod. :)

      Vymazat
  2. super nápad :D teším sa keď pridáš niečo nové
    Baška :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je tiež krásne, na vizitky by sa mi to skutočne hodilo a je to pekné prírodné, takže super!!! Inak ak chceš, príď na môj blog a zapoj sa do Giveaway. Budem veľmi rada :)

    www.sueandcolours.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkný nápad! ještě mě napadlo, že místo té kůry se dá použít i washi páska:)

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkný nápad!:) ještě mě napadlo, že by se místo uschlé kůry mohla klidně použít washi páska;))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.
Všechny je čtu... Vaše Lucy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...