neděle 13. října 2013

nástěnka / board

Nad tímhle nápadem (dnes je jich už na internetu mnoho) jsem přemýšlela dlouho.
Nechala jsem se ale zlákat a pustila se do toho. 

Naštěstí mám kamarádku jenž dělá ve vinotéce, takže korky jsem měla z první ruky. :)

Potřebujete
- rám (seženete kdekoliv, nebo využijete rám starého obrázku apod.)
- korek
- řezák (pokud nechcete zápasit s nožem)
- kartón (jako podklad)
- připínáčky 
- tavnou pistoli nebo sekundové lepidlo

1. je třeba korky nařezat
2. použít připínáčky k připevnění kartonu na rám
3. připevněno
4. karton drží a můžeme začít
5. přilepíme tavnou pistolí korky (je dobré si to první vyzkoušet nanečisto)
6. odřezky použijeme na doplnění 



A teď už jen najít místo, kam nástěnku umístíte. :) 
U nás asi skončí na dveřích... Miluji vzkazy...


Tak co, pustíte se do toho?

Vaše Lucy - Facebook





13 komentářů:

  1. Toto som už viackrát videla na nete, veľmi pekný nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je krásný :) jsi šikovná !!

    OdpovědětVymazat
  3. také jsem to už kdesi viděla, ale skvělé provedení ! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky už jsem to viděla na netu a mám v plánu si nástěnku udělat. Sbírám špunty, ale jde to pomalu :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji zajít do nějaké vinotéky a zeptat se :)

      Vymazat
  5. Krásné :) hezky to sedí i k tomu rámu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny nápad. A naozaj sa ti to podarilo :).

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj, nástěnku jsem si také vyrobila, ale teď nevim jak si jí mám pověsit na zeď, když po celé zadní straně mám ten karton, nějaká rada prosím? ;)
    díky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.
Všechny je čtu... Vaše Lucy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...