čtvrtek 31. října 2013

razítko / stamp

Nedávno jsem dělala D.I.Y. článek o nástěnce díky korku.
Neboť jich ještě pár zbylo, rozhodla jsem se je využít na udělání razítek.
Blíží se nám vánoce, takže je pak použiji na ozdobení vánočního papíru.

Potřebujeme
- korkový špunt 
- fix
- řezák

- na korek namalujeme vzor který chceme vyřezat
- prvně začneme řezákem řezat z vrchu 
- poté pomalu řežeme směrem do středu z boční strany
- nakonec namalujeme fixem, pokud nemáte po ruce razítkovou podušku


Pak už můžete vesele razítkovat nejen Vy ale i děti... 


Krásné tvoření a razítkování ... 

Vaše Lucy - najdete mě i na Facebooku ZDE 


3 komentáře:

  1. Tak takhle mě to ještě nenapadlo =) já je jako malá dělala z brambor :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nééé!! :D Tak tohle DIY mám připravené na listopad!! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.
Všechny je čtu... Vaše Lucy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...