pondělí 7. října 2013

LEGO náušnice / earring

Poslední dobou se u nás doma volně válí milion LEGO kostiček.
Přemýšlela jsem jak je využít v rámci doplňků do bytu apod. Inspirace mám mnoho, takže tohle berte jako zahřívací lego kolo. 

Celé Vás to bude stát dohromady 10 min času a maximálně 30,-




Barevných možností je mnoho. Tak s chutí do toho...

Vaše Lucy - Facebook 

7 komentářů:

  1. páni, tyhle náušince se ti opravdu povedly. Jen vyhrabu nějaké lego a jdu to zkusit taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jdu vzít sestrřčce pár kostiček :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle mě baví

    OdpovědětVymazat
  4. tak to se ti povedlo jak si na to prisla ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už pár týdnů zpět jsem tohle viděla na amerických stránkách. Mělo to ale ještě řetízek. Já to udělala bez něj a myslím, že jde o povedený kousek.

      Vymazat
  5. Pamätám sa keď pred pár rokmi bola bižu z lega veľkým hitom :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.
Všechny je čtu... Vaše Lucy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...